Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
Integrare durabila a tinerilor NEETs prin cresterea ocuparii si dezvoltarea antreprenoriatului
Comerțul electronic este în creștere rapidă, întrucât cerințele clienților continuă să crească și inovațiile tehnologice în IA, Machine Learning, Internet of Things (IoT) și altele permit companiilor să răspundă acestor cerințe în moduri noi.
Printre tendințele de comerț electronic de urmărit se află următoarele :
- Comerțul electronic este în creștere în întreaga lume, iar companiile vor concura pentru a câștiga milioane de clienți noi pe piețele emergente, precum și pe piețele existente.
- Clienții își doresc experiențe de comerț electronic personalizate, cum ar fi reduceri și sugestii de upsell în funcție de istoricul achizițiilor. Platformele de comerț electronic care susțin inteligența artificială pentru previziuni și recomandări mai exacte vor câștiga și vor reține mai mulți clienți.
- Livrările în aceeași zi și chiar în aceeași oră prin drone și alte mijloace vor deveni tot mai frecvente, forțând toate companiile să fluidizeze lanțurile de aprovizionare și să livreze mai rapid pentru a rămâne competitive.
- Vânzările de produse de lifestyle și alte bunuri prin abonamente vor crește, probabil, oferindu-le clienților cu discernământ produse alese cu grijă.
- Asistenții digitali și alți roboți de chat vor deveni din ce în ce mai sofisticați, permițând clienților să interacționeze prin voce și folosind inteligența artificială pentru a oferi asistență conversațională.
- Retailerii cu magazine fizice se vor orienta către oferte bazate mai mult pe experiență și mai captivante, atrăgând clienții prin chioșcuri digitale, oglinzi îmbunătățite cu ecran tactil, cursuri în magazin, funcții de realitate virtuală, cafenele în magazine și alte afișaje și experiențe interactive.
- Retailerii de comerț electronic vor folosi realitatea virtuală, imaginile 3D, realitatea augmentată și alte tehnologii pentru a imita experiențele practice care erau cândva disponibile doar în magazinele fizice.
BENEFICIAR:
ASOCIAȚIA HANDMADE ROMANIA
PARTENER:
FUNDAȚIA CRIMM
Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României