Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020

CUM SA TE FACI REMARCAT LA LOCUL DE MUNCA

Persoanele care reușesc cu adevărat să evolueze în carieră sunt de fiecare dată sunt cele care își antrenează în mod constant aptitudinile tehnice și sociale la locul de muncă prin utilizarea provocărilor personale. Eforturile tale pot trece neobservate dacă nu te pui niciodată într-o poziție vizibilă.

Iata câteva sfaturi pentru a ieși în evidență la locul de muncă:

  • Ia cuvântul în ședințe – Ședințele reprezintă o oportunitate excelentă de a-ți demonstra cunoștințele și de a-ți crește vizibilitatea în cadrul echipei sau departamentului. Dacă momentan eviți să iei cuvântul, lucrează la dezvoltarea încrederii în tine, astfel încât să te simți mai în largul tău când ești în centrul atenției.
  • Fii disponibil – Una dintre cele mai simple modalități pentru a-ți crește vizibilitatea la locul de muncă este să fii disponibil pentru colegii tăi și superiori
  • Acceptă o sarcină pe care nimeni altcineva nu o vrea – O metodă la îndemână pentru a-ți spori vizibilitatea este să accepți o sarcină de care ceilalți fug. Un exemplu poate fi să te oferi voluntar pentru a discuta cu clienții în cazul unui produs care nu funcționează bine.
  • Îmbunătăţirea permanentă a propriei activităţi – Pentru a evolua din punct de vedere profesional şi a deveni în timp un angajat cheie în cadrul unei organizaţii este necesară asimilarea continuă de noi informaţii, achiziţionarea de noi competenţe, respectiv formarea şi dezvoltarea aptitudinilor.
  • Fii proactiv și întreabă-i pe ceilalți de ce au nevoie – Preluând inițiativa de a contacta și de a-i întreba pe ceilalți cum îi poți sprijini te va ajuta să construiești o relație de încredere cu colegii tăi. Acest lucru este valabil nu numai pentru cei care lucrează alături de tine, ci și pentru superiorii tăi.
  • Acceptarea şi oferirea de feedback – Feedback-ul este un instrument fundamental în evoluţia profesională a angajaţilor dacă este construit şi folosit corect.

Fă din locul de muncă o provocare pozitivă față de tine însuți și oferă-ți încrederea de a beneficia de fiecare moment care te poate ajuta să înveți cât mai multe lucruri noi și care te va menține pe o rampă de evoluție constantă. Compania va aprecia eforturile tale reale de a te îmbunătăți prin munca prestată și nu va încerca să îți ancoreze dorința de dezvoltare.