
Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
Integrare durabila a tinerilor NEETs prin cresterea ocuparii si dezvoltarea antreprenoriatului


Branding-ul reprezintă schimbare. Un produs sau un serviciu nu se mai pot baza doar pe calitate și preț pentru diferențiere, deoarece acestea au atins o cotă standardizată în aproape toată piața. Pentru a atrage și a menține clientul, acum ai nevoie de un alt mod de diferențiere: legătura emoțională. Decizia de cumpărare este influențată considerabil de percepția cumpărătorului asupra brand-ului respectiv. O percepție pozitivă în subconștientul clientului poate să ducă la cumpărare și recumpărare, indiferent de nivelul de calitate si preț al brand-ului.
Un branding adecvat poate face ca afacerea dvs sa devina profitabila si ar putea culege dividendele pentru următoarele decenii. Dacă acesta este făcut într-un mod eronat, ar putea fi cea mai costisitoare greșeală.
- Cunoaște-ti publicul
Este inutil să investiți timp sau bani în dezvoltarea mărcii fără a afla mai întâi nevoile publicului dvs., iar pentru a înțelege obiceiurile, dorințele și nevoile clienților este esențial să vorbiți cu aceștia, spune Matthew Crole Rees, șef al departamentului de marketing la carfused.com, o ramură a brăndului confused.com. Cunoașterea publicului dvs. este prima și cea mai importantă sarcină în construirea unui brand. “Startup-urile trebuie să-și cunoască publicul țintă din toate punctele de vedere; Ceea ce le place, ceea ce nu le place, nevoile și motivațiile acestora, precum și profilul general “, explică acesta.
- Folosiți-vă cu atenție cunoștințele
Cu toate acestea, puteți bifa toate etapele evidente de construcție a mărcii – cercetarea pieței, dezvoltarea unei identități a brandului, designul brandului și a logo-ului și integrarea completă a poveștii brandului dvs. pe toate canalele de comunicare – dar dacă nu reușiți să transmiteți mesajele potrivite la oamenii potriviți în mod eficient, aceste eforturi vor fi în zadar.
- Îmbrățișează eșecul
Îmbunatățirea eșecului ar putea să nu fie primul lucru care ne încolțește în minte atunci când vine vorba de sfaturi de branding, dar Ian Cowley, directorul general al Cartridge Save, consideră că este o parte esențială a procesului de construire a mărcii și spune că firma lui a învățat lecții valoroase de la o personalitate de marcă care a eșuat.
În ciuda demisiei lui Dave, brandul firmei a continuat să evolueze și acum se învârte în jurul valorii de bază care poate fi rezumată într-o singură linie: simplificați totul pentru client. Aceste valori sunt reprezentate în tot ceea ce face compania, iar Cowley crede că acest lucru adaugă mai multă valoare afacerii decât ar putea avea vreodată Dave.
- Nu gândiți ca o afacere mică
Dacă există o greșeală de evitat în construirea unui brand – bursucii numiți Dave nu rezistă – greșeala este aceea de a avea mentalitatea unei afaceri mici, spune Leanne Ross, consultant de comunicații digitale la A Cup of Lee.
- Culoare și detalii de proiectare
Identitatea vizuală, inclusiv logo-ul dvs., reprezintă prima întâlnire a consumatorului cu brandul, deci trebuie să creeze impresia potrivită.
- Mergi dincolo de logo-ul tău
Multe companii mici fac greșeala de a le confunda brandul cu logo-ul lor, dar este vital să se facă diferența între cele doua, adaugă Martin Farrar-Smith, director de artă al agenției integrate de comunicare Manifest Comms.
O marcă este mult mai mult decât o siglă, este personificarea publică a companiei dvs., transmițând tot ceea ce credeți și îndrăgiți în ceea ce faceți, spune el.
- Alegeți cu atenție numele brand-ului
În cele din urmă, nu vă distrugeți branding-ul strălucitor alegând un nume nepotrivit pentru marca dvs. Un nume de brand poate avea un efect negativ asupra conștientizării generale a mărcii dvs., deci alegeți-o cu atenție, sfătuiește Strong.
BENEFICIAR:
ASOCIAȚIA HANDMADE ROMANIA

PARTENER:
FUNDAȚIA CRIMM

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României