Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020

Integrare durabila a tinerilor NEETs prin cresterea ocuparii si dezvoltarea antreprenoriatului

Digitalizarea presupune transformarea oricarei informatii din forma analogica in forma digitala.

Majoritatea companiilor si departamentelor se lupta continuu pentru imbunatatirea eficientei. Aceasta reprezinta, astazi, un element important pentru a te evidentia fata de competitie.

Digitalizarea este despre a face lucrurile intr-un mod diferit si despre a face lucruri diferite, de asemenea. Acest “diferit” iti va asigura atingerea unor obiective strategice in cadrul companiei, cel putin din urmatoarele puncte de vedere:

  • Acces la noi tehnologii;
  • Imbunatatirea experientei utilizatorilor
  • Eliminarea complexitatii in randul proceselor din cadrul companiei
  • Reducerea dependentei de terti
  • Dezvoltarea sistemelor financiare

Utilizarea unor solutii software depasite tehnologic, care nu au mai reusit sa tina pasul cu schimbarile rapide din era digitala, nu fac decat sa te saboteze din punctul de vedere al rezultatului. Chiar daca schimbarea pare a fi infioratoare, ea reprezinta o necesitate. Ai nevoie de sisteme performante, tehnologizate, care sa iti asigure procese sigure, clare si facile. Un astfel de sistem inlocuieste cu succes foarte multe activitati realizate manual si iti asigura siguranta.

PriceWaterhouseCoopers si Gartner au facut un studiu din care reiese faptul ca inexistenta digitalizarii in companie, ridica foarte mult costurile. Din studiu au reiesit urmatoarele:

  • 5% dintre documente sunt pierdute si 3% din cele ramase nu sunt arhivate corespunzator;
  • 80% din toate informatiile unei organizatii sunt inca pastrate in documente pe hartie;
  • 60% dintre angajati petrec mai mult de o ora pentru a reconstitui documente ce exista deja;
  • Un document este multiplicat in medie de 19 ori;
  • 50% dintre profesionistii in domeniu petrec pana la 15% din timpul lor cu lecturarea informatiei si pana la 50% din timp cautand aceasta informatie;
  • Costurile de creare a unui document se ridica la 3 lei iar cele pentru gestiunea acestuia sunt in medie de 9 Lei;
  • Companiile cheltuiesc 60 de lei pentru arhivarea unui document, 360 lei pentru a gasi un document arhivat necorespunzator si 660 lei pentru a reface un document pierdut.

Digitalizarea este mai mult decat o schimbare conventionala, ea trebuie sa depaseasca tiparele cu care ne-am obisnuit. Schimbarea catre digitalizare presupune, in primul rand, schimbarea mentalitatilor si un proces care sa includa un plan de implementare bine gandit, pas cu pas.

BENEFICIAR:
ASOCIAȚIA HANDMADE ROMANIA

PARTENER:
FUNDAȚIA CRIMM

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României